בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

בחלל שנותר לצפייה ישירה

תיאור התוכן

בחלל שנותר לצפייה ישירה, בחלל שנותר להורדה, בחלל שנותר תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, בחלל שנותר כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, בחלל שנותר 2024 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, איש החלל לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Spaceman לצפייה ישירה, Spaceman להורדה, Spaceman תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Spaceman כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, Spaceman סרט 2024 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: בחלל שנותר (באנגלית: Spaceman – איש החלל) הוא סרט דרמת מדע בדיוני משנת 2024. הסרט בוים על ידי יוהאן רנק והתסריט נכתב על ידי קולבי דיי. הסרט מבוסס על הספר “Spaceman of Bohemia (אנ’)” שנכתב על ידי ירוסלב קלפר בשנת 2017. בסרט מככבים אדם סנדלר, קארי מאליגן, קונאל נייאר, איזבלה רוסליני ופול דנו. עלילת הסרט עוקבת אחר אסטרונאוט שנשלח למשימת חלל בקצה מערכת השמש ופוגש בעכביש חייזרי שמסייע לו להתגבר על הבדידות בחלל ולערוך עם עצמו חשבון נפש. הקרנת הבכורה של הסרט הייתה בפסטיבל הסרטים בברלין (אנ’) ב-21 בפברואר 2024. לאחר מכן, הסרט זכה להפצה מוגבלת ב-23 בפברואר וכיום הוא מופץ על ידי רשת הזרמת המדיה “נטפליקס”. תקציר העלילה: יאקוב פרוחאצקה הוא אסטרונאוט צ’כי שנמצא בחלל כבר חצי שנה לצורך חקירת ענן בין-כוכבי מסתורי שנקרא “צ’ופרה” הנמצא מאחורי כוכב הלכת צדק. צוות החלל הצ’כי הגיע למקום מעט זמן טרם הגעת האסטרונאוטים מקוריאה הדרומית ובכך הצ’כים היו הראשונים לחקור את הענן. יאקוב נאבק בבדידות ומתגעגע לאשתו, לנקה שהפסיקה לאחרונה לתקשר איתו לאחר שהוא השאיר אותה ואת בתם שלא נולדה בכדור הארץ ויצא לחלל.

לנקה שולחת ליאקוב הודעה לפיה היא רוצה להיפרד ממנו, אבל המפקדת טומה, הקצינה שאחראית על יאקוב, מונעת מההודעה להגיע לידיו מהפחד ששפיותו תידרדר יותר. ימים לאחר מכן, כששום הודעה לא מגיעה מלנקה, יאקוב מגלה שחייזר דמוי עכביש שמסוגל לתקשר איתו בעזרת טלפתיה מסתתר באחד החלקים בספינת החלל. היצור, לו יאקוב קורא “האנוס” מעוניין להבין יותר את בני האדם ושם לעצמו מטרה לסייע ליאקוב להתמודד עם הבדידות שלו.

האנוס חוקר את זכרונותיו של יאקוב ולומד עליו: אביו של יאקוב היה מודיע מטעם המפלגה הקומוניסטית של צ’כוסלובקיה ונהרג כשיאקוב היה צעיר. בהמשך, יאקוב פגש את לנקה, אך לעיתים קרובות התעלם ממנה מתוך רצון להתמקד בקריירה כקוסמונאוט, ואפילו עוזב אותה למשימה בחלל בזמן שהאחרונה חוותה הפלה. לאחר שהאנוס מענה את יאקוב עם זכרונות בנוגע ללנקה ולהפלה (שיאקוב לא היה נוכח בה מפאת היותו בחלל), האנוס עוזב את יאקוב ומשאיר אותו לבדו, לחרדתו של האחרון.

יאקוב נעזר בטכנאי ובחבר קרוב שלו בשם פיטר על מנת לשלוח הודעה ללנקה בה יאקוב מביע חרטה על הדרך בה התייחס אליה ומתנצל. לאחר מכן, האנוס חוזר אל הספינה ומספר ליאקוב שהוא גוסס מכיוון שהוא נדבק בטפיל חייזרי שהשמיד את כל הזן שלו.

בסופו של דבר, הצמד מגיע לצ’ופרה, שם מתברר שהענן הוא בעצם שאריות של היווצרות הייקום ובתוכו ניתן לחוות את הזמן עצמו. האנוס עוזב את יאקוב כדי למות בחלל, אבל יאקוב רודף אחריו. בתוך הענן, יאקוב מתוודה שהרצון הכי גדול שלו זה להיות עם אשתו. האנוס מוצא את מותו בעקבות הטפיל.

בסוף הסרט, יאקוב נאסף על ידי רכב חלל דרום קוריאני. יאקוב ולנקה מתפייסים ומחליטים לתת לקשר ביניהם הזדמנות נוספת.