בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

ג’וקר 2: טירוף בשניים לצפייה ישירה

תיאור התוכן

ג’וקר 2: טירוף בשניים לצפייה ישירה, ג’וקר 2: טירוף בשניים להורדה, ג’וקר 2: טירוף בשניים תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, ג’וקר 2: טירוף בשניים כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, ג’וקר 2: טירוף בשניים 2024 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, ג’וקר – טירוף בשניים לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, ג’וקר 2 לצפייה ישירה, ג’וקר 2 להורדה, ג’וקר 2 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, ג’וקר 2 כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, ג’וקר 2 סרט 2024 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Joker: Folie à Deux לצפייה ישירה, Joker: Folie à Deux להורדה, Joker: Folie à Deux תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Joker: Folie à Deux כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, Joker: Folie à Deux סרט 2024 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Joker 2 לצפייה ישירה, Joker 2 להורדה, Joker 2 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Joker 2 כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, Joker 2 סרט 2024 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: ג’וקר: טירוף בשניים (באנגלית: Joker: Folie à Deux[א]) הוא סרט מתח פסיכולוגי מוזיקלי אמריקאי, שבוים על ידי טוד פיליפס על פי תסריט שנכתב על ידי פיליפס וסקוט סילבר והופק על ידי אולפני האחים וורנר ואולפני די.סי בשיתוף פעולה עם “Joint Effort”. הסרט מבוסס באופן רופף על דמותו של הג’וקר מבית DC קומיקס, והוא משמש כסרט המשך לסרט “ג’וקר”. בסרט שב חואקין פיניקס לגלם את דמותו של ארתור פלק / ג’וקר, ולצדו מככבת ליידי גאגא בתפקיד הארלין קווינזל.[5] בתפקידי משנה מופיעים זאזי ביטס, ששבה לגלם את דמותה של סופי דומונד מהסרט הקודם, ברנדן גליסון, הארי לוטי וקתרין קינר. במקור, נועד הסרט “ג’וקר” להיות סרט עצמאי, שאמנם ישיק סדרת סרטים תחת המותג “DC Black” אך לא יזכה לסרטי המשך. פיליפס עצמו הביע עניין בהפקת סרט המשך אך במקביל אישר כי הסרט הראשון לא נועד לקבל אחד כזה מלכתחילה. פיתוחו של הסרט החל ביוני 2022, וצילומיו התקיימו בניו יורק, לוס אנג’לס, ובבלוויל, ניו ג’רזי, מדצמבר 2022 עד אפריל 2023. בכורת הסרט התקיימה בפסטיבל הסרטים של ונציה ה-81 ב-4 בספטמבר 2024, והוא עלה לאקרנים בישראל ב-3 באוקטובר 2024, ובארצות הברית ב-4 באוקטובר 2024. הסרט קיבל ביקורות מעורבות הן מהמבקרים והן מהקהל, שמחד שיבחו את עיצוב ההפקה, התלבושות, הסצנות המוזיקליות ואת ביצועיהם של פיניקס וגאגא, אך מאידך ביקרו את עלילת הסרט, אפיון הדמויות החלש והתמות בהן עוסקת העלילה. תקציר העלילה הרשמי: בסרט החדש המתרחש כשנתיים אחרי אירועי הסרט הקודם, “ג’וקר: טירוף בשניים” ארתור פלק מאושפז בארקהם וממתין למשפט על פשעיו כג’וקר. בעודו נאבק בזהותו הכפולה, ארתור לא רק מוצא אהבת אמת, אלא גם מוצא את המוזיקה שתמיד הייתה בתוכו. טוד פיליפס חוזר לביים את זוכה האוסקר חואקין פיניקס כארתור פלק (הג’וקר) ואליו מצטרפת השחקנית והזמרת ליידי גאגא כאהובתו של הג’וקר – הארלי קווין. תקציר העלילה המפורט: הסרט נפתח בסצנה מונפשת, בה זהותו של הג’וקר נגנבת על ידי הצל שלו, שתופס את מקומו ומבצע נאמבר עבור תוכנית טלוויזיה, לפני שנוטש אותו על הבמה לבוש למחצה ומוכה קשות על ידי שלושה שוטרים.

בשנת 1983, שנתיים לאחר אירועי הסרט הקודם, ארתור פלק נמצא במעצר בבית החולים “ארקהם סטייט” וממתין לגזר דינו על הפשעים שביצע. עורכת דינו, מריאן סטיוארט, מתכננת לטעון כהגנה שארתור סובל מהפרעת זהות דיסוציאטיבית וכי פרסונת ה”ג’וקר” שלו היא האחראית על הפשעים. במהלך פגישה של טיפול במוזיקה, פוגש ארתור מטופלת אחרת, הארלין “לי” קווינזל, שמספרת לו שהיא גדלה באותה שכונה בה הוא גדל, שהיה לה אב מתעלל שמת בתאונת דרכים וכי היא אושפזה לאחר שהציתה את בניין הדירות של הוריה. לי גם מביעה את הערצתה לפשעיו ואישיותו של הג’וקר.

במהלך הקרנת סרט למטופלים, לי מציתה אש כהסחת דעת, אך היא וארתור נתפסים בעודם מנסים לברוח, וארתור מושם בבידוד. לי מבקרת אותו בלילה על מנת לומר שהיא משוחררת במטרה להימנע מהשפעתו, אך מבטיחה להשתתף במשפטו, והשניים שוכבים. במהלך ריאיון עם המארח פאדי מאיירס, שר ארתור ללי דרך מסך הטלוויזיה, מעשה אשר מעמיק את אהבתה אליו.

ביום המשפט, מזמן עוזר התובע המחוזי הארווי דנט עדים שדוחים את טענותיו של ארתור לאי-שפיות. במהלך הפסקה, מגלה מריאן לארתור שלי הייתה למעשה סטודנטית לפסיכיאטריה שגדלה באפר ווסט סייד, וכי אביה, העובד כרופא, עודנו בחיים. יתר על כן, מגלה לו מריאן שלי אושפזה מרצונה ב”ארקהם” ומעולם לא שרפה בניין דירות. כאשר ארתור מתעמת עם לי, היא מתוודה ששיקרה במאמץ להתקרב אליו, אך גם שהיא הרה ממנו ועברה לגור בבניין הדירות הישן שלו במטרה ליצור להם בית.

ביום המשפט למחרת, מפטר ארתור את מריאן ומייצג את עצמו. לאחר שהביא את עמיתו לעבודה לשעבר של ארתור, גארי פודלס, ושכנתו, סופי דומונד לדוכן, שוטח ומוכיח דנט את טענותיו נגד ארתור. ארתור, המושפע בעליל מעדותו של גארי, אינו מגן על עצמו, על אף שבמהלך נאומו הוא מזכיר את השומרים של “ארקהם” באופן שלילי. בשובו ל”ארקהם”, הוא נלקח לחדר המקלחות על ידי השומר הראשי ג’קי סאליבן ושני שומרים, שם הוא מוכה באכזריות לפני שמוחזר לתאו עירום חלקית. ריקי, אסיר וחברו של ארתור, מתעמת מילולית עם השומרים, וכתוצאה מכך ג’קי חונק אותו למוות. כשהוא שומע על כך, מעלה ארתור זיכרונות מתוצאות ההרג הראשון שלו בתור “ג’וקר”.

במהלך טיעון הסיום שלו בבית המשפט למחרת, מוותר ארתור ההרוס על פרסונת “הג’וקר” שלו ולוקח אחריות מלאה על מעשיו. זועמת על כך, לי יוצאת החוצה בסערה, וחבר המושבעים מוצא את ארתור אשם ברצח מדרגה ראשונה. בזמן שפקיד בית המשפט מקריא את פסק הדין, מכונית תופת מתפוצצת מחוץ לבית המשפט, הורגת ופוצעת רבים מהנוכחים במקום ומצלקת חצי מפניו של דנט. בחסות הכאוס, שני חסידים עוזרים לארתור להימלט.

ארתור משוטט בגות’אם סיטי ונתקל בלי מחוץ לדירתו הישנה, אך זאת האחרונה דוחה אותו על כך שוויתר על פרסונת “הג’וקר” שלו ומודה ששיקרה לו לגבי היריונה לפני שעוזבת. המשטרה תופסת את ארתור ומחזירה אותו ל”ארקהם”. למחרת, ניגש מטופל צעיר לארתור ומתחיל לספר לו בדיחה לפני שהוא דוקר אותו שוב ושוב בבטנו. בעוד ארתור גוסס לאיטו, חורט המטופל חיוך גלאזגו על פניו תוך כדי צחוק.