בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

המירוץ למיליון 2024 עונה 9 פרק 8 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

המירוץ למיליון 2024 פרק 8 לצפייה ישירה, המירוץ למיליון 2024 פרק 8 להורדה, המירוץ למיליון 2024 פרק 8 שידור חי, המירוץ למיליון 2024 פרק 8 שידור ישיר, המירוץ למיליון עונה 9 פרק 8 לצפייה ישירה, המירוץ למיליון עונה 9 פרק 8 להורדה, המירוץ למיליון עונה 9 פרק 8 שידור חי, המירוץ למיליון עונה 9 פרק 8 שידור ישיר, המרוץ למיליון 2024 פרק 8 לצפייה ישירה או להורדה, המרוץ למיליון עונה 9 פרק 8 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: המירוץ למיליון היא הגרסה הישראלית לתוכנית המציאות האמריקאית “The Amazing Race”. התוכנית שודרה, החל מ-5 בפברואר 2009, בערוץ 2, על ידי הזכיינית “רשת”. עם פיצול ערוץ 2, המשכה של התוכנית עבר להיות משודר ברשת 13. בנובמבר 2022 דווח כי “קשת 12” רכשה את הזכויות להפקת התוכנית וכי תחל בליהוק מתמודדים לעונה התשיעית. בטקס פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה לשנת 2014 זכתה העונה הרביעית של התוכנית בפרס “תוכנית המציאות הטובה ביותר”. אופן המשחק: בתוכנית מתקיימת תחרות בין מספר צוותים, אשר עוברים במהלכה במדינות שונות מסביב לעולם. המתחרים שואפים להגיע ראשונים לסוף “קטע המירוץ” בכל תחנה במהלך התוכנית, כדי להימנע מאפשרות של הדחה. בכל קטע של המירוץ, על כל צמדי המתמודדים לבצע משימות מאתגרות שונות. אלה, דורשות מהם כישורים שונים כגון עבודת צוות, ריכוז, תעוזה, זריזות, יכולת שכנוע, כישרון דרמטי ולעיתים גם יכולת ניווט וידע כללי. בכל קטע מרוץ מודח הצוות שהגיע אחרון. זאת, למעט מספר “קטעי מרוץ ללא הדחה”, אשר אותם קבעה הפקת התוכנית מראש. הצוות המודח זוכה לעיתים בפרס כספי קטן, הניתן, בחלק מעונות התוכנית, ככרטיס “חישגד” לגירוד. גם הצוות המגיע ראשון לנקודת הסיום של כל קטע, זוכה ב”פרס מפנק”, על עצם הובלתו. לבסוף נותרים שלושה צוותים במשחק והם העולים לשלב הגמר. בנקודה זאת, הצוות שמגיע ראשון לסוף קטע המירוץ זוכה בפרס הגדול, העומד על מיליון שקלים חדשים ובחלק מהעונות, כולל תוספת מעבר לפרס הכספי. מאפייני התוכנית הישראלית: בתוכנית מתחרים עשרה או שנים-עשר זוגות בעלי מאפיינים שונים, על פרס בסך מיליון שקלים חדשים. המרוץ מתבצע במדינות שונות ברחבי העולם. עלות הפקת התוכנית עומדת על יותר מחמישה מיליון ש”ח וככזו, היא אחת מתוכניות הטלוויזיה היקרות ביותר שהופקו בישראל. התוכנית מתבססת על הפורמט האמריקאי, עם שינויים קלים. מנחה העונה הראשונה של התוכנית היה רז מאירמן ובעונות 2–8, המנחה הוא רון שחר (שהיה נשוי למיה קרמר, שהתחרתה בעונתה הראשונה של התוכנית עם בן זוגה באותה עת[4]). את העונה התשיעית, שתשודר ב”קשת 12″, ינחה יהודה לוי. מפיקי התוכנית, בעונות 1–4 היו איל אלקבץ ורוית ליאור-מנדל (אשר הפיקו בין היתר, את העונה הראשונה של התוכנית “הישרדות”) ובעונות 5–8, המפיק הראשי הוא עידו ברון. עורך העונה הראשונה, הרביעית, חמישית, שישית, שביעית והשמינית הוא שחר מורד. בעונות השנייה והשלישית, העורך היה עידו גרינברג.