בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

הקול בראש 2 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

הקול בראש 2 לצפייה ישירה, הקול בראש 2 להורדה, הקול בראש 2 מדובב לעברית לצפייה ישירה, הקול בראש 2 מדובב לעברית להורדה, הקול בראש 2 עם דיבוב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, הקול בראש 2 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, הקול בראש 2 כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, הקול בראש 2 סרט 2024 לצפייה ישירה או להורדה עם דיבוב לעברית / תרגום בעברית / כתוביות בעברית, הכול בראש 2 לצפייה ישירה או להורדה – מדובב לעברית / תרגום בעברית / כתוביות בעברית, הכל בראש לצפייה ישירה או להורדה, Inside Out 2 לצפייה ישירה, Inside Out 2 להורדה, Inside Out 2 מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, Inside Out 2 עם דיבוב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, Inside Out 2 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Inside Out 2 כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, Inside Out 2 סרט 2024 לצפייה ישירה או להורדה עם דיבוב לעברית / תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: הקול בראש 2 (באנגלית: Inside Out 2) הוא סרט דרמה קומית אמריקאי בהנפשה ממוחשבת של פיקסאר ודיסני. הסרט בוים על ידי קלסי מאן, הופק על ידי מארק נילסן ונכתב על ידי מג לה-פוב. הסרט הוא המשכון ל”הקול בראש” משנת 2015, והמשך לסרט “הדייט הראשון של ריילי”. בסרט מדבבים איימי פולר, פיליס סמית’, לואיס בלק, טוני הייל, ליזה לפירה ומאיה הוק. פיתוח הסרט החל בספטמבר 2022 והוכרז במהלך כנס D23, ומאן, נילסן ולה-פוב הוכרזו כבמאי, מפיק ותסריטאית בהתאמה. הסרט מציג לראשונה את הרעיון “חמש עד 27 רגשות” של פיט דוקטר (שביים את הסרט הקודם) ומאן העלה במהלך הפקתו להשתמש בבניית עולם “אמיתי”. הסרט עלה לאקרנים בישראל ב-13 ביוני 2024, ויום למחרת בארצות הברית. תקציר העלילה: צוות הרגשות במוחה של הנערה המתבגרת, ריילי, מקבל הודעה פתאומית על שיפוצים מסיביים במפקדה. השיפוצים אמורים להרחיב את השטח כדי להכיל רגשות חדשים, ולשדרג את מערכת הבקרה כדי לאפשר עוצמות רגש גבוהות יותר. מצטרפים אל המפקדה הרגשות: חרדה, מבוכה, קנאה, ושעמום. כמו כן, נוסטלגיה עוברת לגור בשכנות למפקדה ומנסה מדי פעם להסתנן אליה. הרגשות הוותיקים של ריילי – שמחה, עצב, כעס, פחד וגועל – לא בטוחים כיצד להתנהל במציאות החדשה.[1] העניינים ממשיכים להסתבך כשחרדה מנסה להשתלט על ניהול מוחה של ריילי ומגרשת את שמחה, עצב, כעס, פחד וגועל מהמפקדה. חרדה עוקרת את גוף האמונות הקודם של ריילי (“אני אדם טוב”) ומתחילה לשתול אמונות חדשות, חרדתיות. צוות הרגשות הישן מנסה לחזור אל המפקדה, בעוד שהרגשות החדשים – מבוכה, קנאה ואדישות, בהנהגתה של חרדה – מנסים להתמודד עם אתגרים חדשים ומורכבים בחייה של ריילי. האמונות החדשות גורמות לריילי להתנהג בדרכים משונות, ולפתח גוף אמונות חדש (“אני לא טובה מספיק”).