בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

חמדה לצפייה ישירה

תיאור התוכן

חמדה לצפייה ישירה, חמדה להורדה, חמדה 2024 סרט ישראלי לצפייה ישירה או להורדה – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: חמדה הוא סרט קולנוע ישראלי משנת 2024 בכתיבה ובימוי של שמי זרחין, עם ששון גבאי, אסי לוי ומאור לוי בתפקידים הראשיים. זהו שיתוף פעולה חוזר בין זרחין, גבאי ולוי לאחר “אביבה אהובתי” משנת 2006. העלילה עוקבת אחר זוג נשוי העובר משברים קשים אבל האהבה ביניהם חזקה ומנצחת. שיר הנושא “חמדה” (שמי זרחין מילים, גל לב לחן) מושר בפי גלי עטרי. תקציר העלילה: ששי (ששון גבאי) ואפי (אסנת לוי) הם זוג נשוי שגר במושב בגליל. ששי בן 73 ואפי בת 51. אין להם ילדים משותפים. ששי היה נשוי ללבנה (לבנה פינקלשטיין) והם הורים לדרור (רועי אסף) ולרותם (ליטל שוורץ). ששי ואפי מתמודדים עם מספר בעיות: 1. ששי סובל מאין אונות לאחר שעבר ניתוח ערמונית קשה. הם מתייעצים עם אורולוג (איציק כהן) שמייעץ לששי טיפול השתלת תותב לפין עם משאבה אך ששי דוחה זאת ואפי מקבלת את דעתו של בעלה. 2. הבן האלמן דרור שמכור להימורים, נאלץ לברוח לבריסל יחד עם בנו עומרי (מאור לוי) וששי, אפי ולבנה עושים מאמצים לשלם את חובותיו. ששי עובד בבוקר עם חמיד (שאדי מרעי), על משאית הממחזרת בקבוקים ובערב הוא שומר בספרייה המקומית. אפי עובדת בבוקר בטיפול בהידרותרפיה בשיטת ואטסו ובערב היא מדריכת מוזיקה במתנ”ס ומתכננת כעת את חגיגת חנוכה. בבית הם גם מכינים כיסונים ממולאים למעדניה של עמי (גיא אריאלי). 3. דוד דהאן (עדי אלון), חייל פצוע שזכה לצל”ש מגיע לטיפול ואטסו ומזכיר לאפי כי היא פיתתה אותו כשהיה בן 17. אפי נסערת אך ששי מגבה אותה. עומרי מגיע מבריסל ומפתיע את ששי ואפי. יחסם אליו הוא עם מעלות ומורדות ולבסוף הם מוכנים שיישאר אצלם אך דרור נקלע שוב לחובות הימורים ועומרי מחליט לחזור אליו. תקציר רשמי: ששי ואפי עובדים קשה. הם מתרוצצים מסביב לשעון בין מקומות עבודה שונים במרחבי הגליל העליון ונאבקים בחובות הגדולים שהותיר דרור, בנו של ששי, בטרם יצא לגלות כפויה בבריסל. אין להם ילדים משותפים, ששי בן 73 ואפי בת 50 – פער גילאים לא קטן, אבל יש להם אהבה גדולה והומור השומרים עליהם מפני העייפות והייאוש. עד שיום אחד נקלעים לחייהם שני צעירים – עומרי, נכדו ההורמונלי וטוב הלב של ששי, ודוד, תלמיד של אפי מפעם. בבת אחת נשברת השגרה ואהבתם של בני הזוג עומדת פתאום במבחן, אולי הגדול והמשמעותי ביותר שידעו עד כה.