בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

כיסופים לצפייה ישירה

תיאור התוכן

כיסופים לצפייה ישירה, כיסופים להורדה, כיסופים 2024 סרט ישראלי לצפייה ישירה או להורדה – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: כיסופים הוא סרט דרמה ישראלי אשר יצא לאקרנים ביולי 2024. הסרט בוים על ידי קרן נחמד ונכתב על ידי קרן נחמד, יהונתן בר אילן והדר ארזי. הסרט עוקב אחר קבוצת צעירים המשרתים במסגרת גרעין נח”ל בקיבוץ כיסופים בסוף שנות ה-70. תקציר העלילה: העלילה מתרחשת בקיבוץ כיסופים שבעוטף עזה בשלהי שנות ה-70 על רקע הסכם השלום עם מצרים. בקיבוץ נמצאת קבוצת צעירים המשרתים במסגרת גרעין נח”ל החיים ועובדים יחד בענפי ומשקי הקיבוץ. הסרט עוקב אחר חוויותיהם, חברויותיהם ומשבריהם במהלך החיים המשותפים בקיבוץ. הדמויות מבוססות על דמויות אמיתיות ובראשן אליאן גזית ז”ל אשר נרצחה בפיגוע טרור בעזה. יואב ורון (יהונתן וילוז’ני ועפר גרינברג) הם שני חברים בני הגרעין אשר מנסים להשיג את ליבה של אלי, חברתם לגרעין (סוול אריאל אור). המרדף אחר ליבה של אלי יוצר בין השניים תחרות ויריבות, ומתערערת חברותיהם. שניהם מציבים לעצמם אתגר – להשיג את ליבה של אלי ראשון. באמצע הסרט, מגיעה משלחת של מתנדבות מגרמניה לקיבוץ, ומתחברות במהרה עם בנות הגרעין. אחת מהמתנדבות, אנקה (פאולה קרו [גר’]), מתחברת עד מאוד עם אלי ואף נוצר קשר רומנטי בינה לבין יואב. לבסוף, מתגלה שאלי רוצה בליבו של רון ונוצרת זוגיות בין השניים. במקביל, מתפתחת מערכת יחסים רומנטית בין שני חברי הגרעין אודי (אדם גבאי) ומיכאלה (מילי עשת), אך מיכאלה נופלת לקסמיו של אלדר (תמיר גינזבורג), קצין צה”ל אשר מגיע לבקר ולהשוויץ לחברי הגרעין במעמדו. כאשר אודי מגלה על מעשיה של מיכאלה, הוא מחליט לשמור ממנה מרחק, אך בסוף חוזר אליה למרות הכל. לבסוף, הוא רואה אותה שוב עם אלדר והפעם מאבד את עשתונותיו ומרים נשק באיומים עד שחבריו לגרעין מרגיעים אותו, והוא מוותר.