בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

כלבוטק 2024 עונה 32 פרק 1 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

כלבוטק 2024 פרק 1 לצפייה ישירה, כלבוטק 2024 פרק 1 להורדה, כלבוטק 2024 פרק 1 שידור חי, כלבוטק 2024 פרק 1 שידור ישיר, כלבוטק עם רפי גינת 2024 פרק 1 לצפייה ישירה או להורדה, כלבוטק עם רפי גינת 2024 פרק 1 שידור חי ישיר, כולבוטק 2024 עונה 32 פרק 1 לצפייה ישירה או להורדה, כלבוטק עונה 32 פרק 1 לצפייה ישירה, כלבוטק עונה 32 פרק 1 להורדה, כלבוטק עונה 32 פרק 1 שידור חי, כלבוטק עונה 32 פרק 1 שידור ישיר, כלבוטק עם רפי גינת עונה 32 פרק 1 לצפייה ישירה או להורדה, כלבוטק עונה 31 פרק 1 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: כלבוטק (נקראה גם בשם כלבודק) הייתה תוכנית טלוויזיה ישראלית העוסקת בענייני צרכנות ואיכות חיים ועיקרה תחקירים וחשיפה של מעשי עוול הנגרמים ליחיד או לכלל הציבור. התכנית שודרה לסירוגין מאז 1973 וזכתה לפופולריות בקרב הציבור בישראל. התכנית שודרה תחילה בערוץ 1, מאוחר יותר בערוץ 2 (הנסיוני והמסחרי) ובעונתה האחרונה בערוץ 10. בשנת 2024 שבה התכנית לעונה נוספת בערוץ 12. היסטוריה: כלבוטק החלה את דרכה בערוץ הראשון של הטלוויזיה הישראלית, ב-1973. את התכנית הגה, ערך והפיק חנינא אמוץ, במסגרת מחלקת התעודה של חטיבת התוכניות בערוץ 1. אמוץ גם המציא את השם: “כלבוטק”. כמנחה התכנית נבחר דניאל פאר איש מחלקת החדשות, שהגיש עד אז מהדורות חדשות.

התכנית השבועית, ששודרה בכל יום שלישי בשמונה וחצי בערב, יצרה סוג חדש ולא מוכר עד אז, של תחקירים טלוויזיוניים בעלי ערך צרכני כגון השוואות מחירים, מעשי מירמה של סוחרים, סחבת ובירוקרטיה של חברות מסחריות, ארגונים ציבוריים ומשרדי ממשלה. בתוכנית זו גם שודרה פינה מיוחדת של העיתונאי גדעון רייכר שהעלה על סדר היום את היתקלויות האזרחים מול הבירוקרטיה הממשלתית.

בשנת 1977 עזב חנינא אמוץ את התכנית, ובמקומו מונה כעורך ומפיק איש ‘קול ישראל’ גדעון לב ארי, שערך והגיש באותם ימים תוכנית מקבילה ברדיו בשם: “הנושא בטיפול” שעסקה בעיקר בתלונות של מאזינים נגד רשויות ממשלתיות וציבוריות, ודרך פנייה לגורם נגדו הוגשה התלונה, הגיע בדרך כלל הנושא לפתרון.

לב ארי הביא ל’כלבוטק’ את כל צוות הכתבים שעבדו עמו ברדיו: דוד מרגלית, יורם אלפר, אלכס טלמור ויובל מסקין.

את התכנית המשיך להגיש דניאל פאר. המינוי הזה, הבאת הכתבים מהרדיו, והרצון להכשירם ככתבי טלוויזיה, עוררו אז התנגדות בקרב עובדי הטלוויזיה, אך בסופו של דבר החלו לב ארי וצוותו לערוך את התכנית. כעבור כשנה, בקיץ 1978, עזב שדר ועורך מחלקת הספורט רפי גינת את המחלקה ועבר ל’כלבוטק’. זו הייתה תוספת משמעותית לתוכנית, מכיוון שגינת הביא לתוכנית את ניסיונו בבימוי כתבות טלוויזיה, ניסיון שהיה חסר לאנשי הרדיו.

בשנת 1979, מונה גדעון לב ארי כמנהל ‘קול ישראל’ ונאלץ לעזוב את ‘כלבוטק’ ויחד עמו עזבו גם כל אנשי הרדיו. רפי גינת מונה כעורך ומפיק התכנית. מכיוון שכל הכתבים עזבו, גייס גינת 3 כתבים חדשים מערוץ 1: דני לבנשטיין וירין קימור שעבדו אז ככתבים ושדרים במחלקת הספורט ונתן כספי, שערך תוכנית מקבילה ל’כלבוטק’: ‘בין האזרח לרשות’ (בהגשת זוהיר בהלול) בטלוויזיה בערבית. ושוב, דניאל פאר המשיך להגיש את התכנית. כעבור שנה, בקיץ 1980 הצטרף לצוות כתב ועורך נוסף ממחלקת הספורט, בני עורי. בהמשך הצטרף גם כתב החדשות עופר טלר. בנוסף לכתבים עבד גם צוות תחקירנים.

כניסתו של גינת כעורך ומפיק ‘כלבוטק’ וצירוף צוות כתבים מנוסים, הביא לשינוי באופי התכנית ובתכנים, והביא את ‘כלבוטק לשיאי צפייה חדשים. החל שימוש במצלמה נסתרת, שהביאה לחשיפות של רמאויות, שהבולטת שבהן הייתה חשיפת תרמית מילוי הדלק בתחנת הדלק בגשר הירקון.

בשנת 1983 יצא דניאל פאר לשליחות מטעם קק”ל לקנדה, ואת מקומו כמגיש תפס רפי גינת שהמשיך גם לערוך ולהפיק את התכנית.

בשנת 1986 זכתה התכנית ‘כלבוטק’ בפרס ‘כינור דוד’ מטעם העיתון ‘ידיעות אחרונות’ על כתבתם של בני עורי ואביבה מץ שתיעדה את מצוקתם של דיירי הבית הקשישים ברחוב טרומפלדור 40 בתל אביב, כתבה שעוררה בעת שידורה הדים גדולים.

בקיץ 1986, במהלך ישיבות המערכת, הועלה רעיון להפיק תוכנית חדשה שתעסוק בניסיון לפתור פרשיות פליליות שהמשטרה לא הצליחה לפתור, כדוגמת תוכנית ששודרה באותם ימים בטלוויזיה הגרמנית. ההצעה הועברה להנהלת ערוץ 1, שהסכימה להעלות תוכנית חודשית, שתופק בידי מערכת ‘כלבוטק’. בישיבה לתכנון העבודה על התכנית, השתתף גם הבמאי הראשי של הטלוויזיה יוסי צמח. במהלך הישיבה החלו המשתתפים להציע שמות לתוכנית החדשה. בני עורי הציע את השם: “שידור חוקר” ומישהו הוסיף את האות: ב’ וכך נולד השם: “בשידור חוקר”. התכנית עלתה לאוויר בסוף שנת 1986.

בשנת 1987 מונה רפי גינת כמנהל מחלקת הבידור, והוא מינה את בני עורי כעורך ‘כלבוטק’, אבל המשיך להגיש את התכנית.

התכנית זכתה לאחוזי צפייה (רייטינג) מהגבוהים בטלוויזיה בישראל, עובדה שהתבטאה גם במאות המכתבים והפניות שהגיעו בכל שבוע למערכת התכנית.

ב-1989 עזב רפי את רשות השידור בעקבות חקירת משטרה נגדו[1], ואריה אורגד מילא את מקומו[2], עד שנאלץ לעזוב את התכנית, ו’כלבוטק’ ירדה מהמסך.

בגלל הפופולריות הגדולה של התכנית, החליטה הנהלת רשות השידור כעבור כמה חודשים, להחזיר את התכנית, ומינתה בספטמבר 1990 את בני עורי כעורך ומפיק ‘כלבוטק’ ואת גבי גזית כמגיש. הם החלו לעבוד על התכנית, גובש צוות כתבים ותחקירנים וכבר החלו לשדר פרומו על שובה של ‘כלבוטק’. כלקח מאירועי העבר, דרשה הנהלת רשות השידור מכל עובדי ‘כלבוטק’ לחתום על מסמך האוסר עליהם לעסוק בעבודות מחוץ ל’כלבוטק’ (חלטורות), אבל חלק מהעובדים סירב לחתום על המסמך, וההנהלה החליטה לא להמשיך בעבודת המערכת והעובדים פוזרו בתוכניות אחרות.

לגבי גזית ולבני עורי הוצע להעלות תוכנית ראיונות לילית שבועית בשם ‘הלילה’ שעלתה לאוויר בסוף שנת 1990.

באפריל 1991, חזרה ‘כלבוטק’ לשידור עם צוות חדש בעריכת עיתונאי דסק הכלכלה בחדשות אלישע שפיגלמן שגם הגיש את התכנית[3].

לאחר שהחקירה נגד גינת הסתיימה בזיכויו המלא, הוא חזר לשדר בטלוויזיה[4], במרץ 1993 החל להגיש בערוץ 2 הניסיוני, לתקופה קצרה, את התכנית “כלבודק” שהייתה דומה במתכונתה ל”כלבוטק” (שעדיין שודרה במקביל בערוץ הראשון עד 1994)[5].

לאחר מספר שנים בהן נעדרה התוכנית, בשנת 1999, חתם גינת על חוזה עם רשות השידור על חידוש התוכנית, אך החוזה בוטל[6]. לאחר שנפתרה הבעיה המשפטית בנושא שימוש בשם התוכנית “כלבוטק”, החלה משודרת בזכיינית “רשת” בערוץ 2, שם שודרה בשנים 2000 עד 2012[7]. בינואר 2013 עזב מגיש כלבוטק רפי גינת את ערוץ 2 בטונים צורמים, והתמנה למנכ”ל ערוץ 10 המתחרה[8]. בעקבות כך עברה כלבוטק לשידור בערוץ 10 בחודש אפריל באותה שנה. שנה לאחר מכן, ביולי 2014, פוטר רפי גינת מתפקידו כמנכ”ל הערוץ, ותוכניתו קוצצה משיקולים תקציביים[9].

ביוני 2024 פורסם כי כלבוטק צפויה לחזור בספיישל בהגשת רפי גינת בערוץ 12 בהפקת קסטינה.