בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

מה שתגידו עונה 4 פרק 6 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

מה שתגידו עונה 4 פרק 6 לצפייה ישירה, מה שתגידו עונה 4 פרק 6 להורדה, מה שתגידו עונה 4 פרק 6 שידור חי, מה שתגידו עונה 4 פרק 6 שידור ישיר, מה שתגידו 2024 פרק 6 לצפייה ישירה או להורדה, מה שתגידו 2024 פרק 6 שידור חי ישיר – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: מה שתגידו היא תוכנית אירוח סאטירית אקטואלית ישראלית שמשודרת בכאן 11 החל מ-29 בדצמבר 2022. בתוכנית מתארחים מדי שבוע קומיקאים, עיתונאים ואנשי תקשורת ישראליים אשר חווים את דעתם לגבי התרחשויות אירועי השבוע החולף. פורמט ומשתתפים: בתוכנית התארחו זוגות קומיקאים, עיתונאים ואנשי תקשורת ישראליים אשר פירשנו וחוו את דעתם לגבי ההתרחשויות הפוליטיות שקרו בשבוע החולף במדינת ישראל ובשאר העולם. בין הזוגות אשר השתתפו בתוכנית נמנים: השחקנים יוסי מרשק וטל פרידמן, אנשי התקשורת רועי עידן וחיים לוינסון, השחקניות שוש ויעל פוליאקוב, הזמר גלעד כהנא והתסריטאית גלית חוגי, אנשי התקשורת מנדי גרוזמן ואלי ביתאן, שדרני הרדיו מאיה בצלאל וקותי סבג, והקומיקאים עדן דניאל גבאי ויונה קפח. במרץ 2023 בפרק 60 של העונה הראשונה הצטרפו השחקניות אמה אלפי ונועה אסטנג’לוב. ובפרק 61 הצטרפו השחקנים אדם גבאי ואלונה סער. ביוני 2023, בפרק 6 של העונה השנייה הצטרפה השחקנית שירה נאור לתוכנית[4]. ובפרק 6 של העונה השנייה הצטרף הסטדאפיסט חן מזרחי לתוכנית. החל מהעונה השלישית הצטרף השחקן והקומיקאי גורי אלפי ומתן חלק. במהלך העונה השלישית, הצמד גורי אלפי ובתו אמה אלפי יצאו לבקר בבאר טוביה, על מנת להציג גם את המשבר שעברה החקלאות הישראלית עקב משבר מלחמת חרבות ברזל. בפרק הרביעי של העונה השלישית הצטרפה תקווה גדעון, ובפרק השמיני הצטרפו העיתונאים עקיבא נוביק ואסף ליברמן, והשחקנים נורית גפן ושי אביבי. התכנית מועמדת לשני פרסי האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה בשנת 2023. לפרס “תוכנית הסאטירה והבידור” הטובה ביותר ולפרס “תסריט תוכנית סאטירה ובידור”.