בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

מועדון הרוכבים לצפייה ישירה

תיאור התוכן

מועדון הרוכבים לצפייה ישירה, מועדון הרוכבים להורדה, מועדון הרוכבים תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, מועדון הרוכבים כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, מועדון הרוכבים 2023-2024 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, The Bikeriders לצפייה ישירה, The Bikeriders להורדה, The Bikeriders תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, The Bikeriders כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, The Bikeriders סרט 2023-2024 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: מועדון הרוכבים (באנגלית: The Bikeriders) הוא סרט דרמה אמריקאי משנת 2023 שנכתב וביים על ידי ג’ף ניקולס (אנ’). הוא מספר סיפור בדיוני בהשראת ספר הצילום באותו שם משנת 1967 מאת הצלם היהודי דני ליון (אנ’) ומככבים בו השחקנים ג’ודי קומר, אוסטין באטלר, טום הארדי, מייקל שאנון ונורמן רידוס. הסרט הוקרן בבכורה בפסטיבל הקולנוע ה-50 של טליורייד ב-31 באוגוסט 2023, ומתוכנן לצאת לאקרנים בארצות הברית ב-21 ביוני 2024 על ידי אולפני המאה ה-20, לאחר שנדחה בשנה בעקבות שביתת אמני הטלוויזיה והרדיו. תקציר העלילה: קתי (ג’ודי קומר), חברה נחושה בוואנדלים הנשואה לרוכב אופנוע פרוע ופזיז בשם בני (אוסטין באטלר), מספרת על התפתחותם של הוואנדלים במהלך עשור, שהחלו כמועדון מקומי של אאוטסיידרים מגובשים, עם כבוד למנהיגם החזק ג’וני (טום הארדי). במהלך השנים מנסה קתי כמיטב יכולתה להצליח להתמודד עם הטבע הסורר של בעלה ונאמנותו לג’וני, איתו היא מרגישה שהיא חייבת להתחרות על תשומת לבו של בני. כשהחיים בוואנדלים הופכים מסוכנים יותר, והמועדון מאיים להפוך לכנופיה מרושעת יותר, קתי, בני וג’וני נאלצים לעשות בחירות לגבי הנאמנות שלהם למועדון ואחד לשני.