בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

סוסים איטיים עונה 4 פרק 6 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

סוסים איטיים עונה 4 פרק 6 לצפייה ישירה, סוסים איטיים עונה 4 פרק 6 להורדה, סוסים איטיים עונה 4 פרק 6 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, סוסים איטיים עונה 4 פרק 6 כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, Slow Horses עונה 4 פרק 6 לצפייה ישירה, Slow Horses עונה 4 פרק 6 להורדה, Slow Horses עונה 4 פרק 6 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Slow Horses עונה 4 פרק 6 כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: סוסים איטיים (באנגלית: Slow Horses) היא סדרת טלוויזיה בריטית מסוגת מותחן ריגול המבוססת על הרומן בעל אותו השם מאת מיק הרון משנת 2010. העלילה עוסקת בסוכן MI5, ריבר קרטרייט (בגילומו של ג’ק לאודן) שנכשל בתפקידו, ומועבר ליחידה שבה נמצאים סוכנים נוספים שכשלו. קרטרייט ועמיתיו, המכונים “סוסים איטיים”, נאלצים לסבול משימות משרדיות משעממות תחת פיקודו של ג’קסון לאמב (גארי אולדמן), סוכן מבריק אך מתוסכל וגס רוח שעתידו כבר מאחוריו. את שיר הנושא, Strange Game, הלחין דניאל פמברטון ומבצע מיק ג’אגר. העונה הראשונה בת 6 הפרקים הוקרנה בבכורה בשירות ההזרמה אפל TV פלוס ב-1 באפריל 2022. העונה השנייה עלתה לשידור בדצמבר 2022 ומבוססת על הספר השני בסדרה שכתב מיק הרון, “אריות מתים” וכללה גם היא 6 פרקים; בחודש יוני חודשה הסדרה לעונה שלישית ורביעית, שיתבססו על הספר השלישי והרביעי בסדרה, “נמרים אמיתיים” ו”רחוב המרגלים”, בהתאמה. בינואר 2024, חודשה הסדרה לעונה חמישית שתתבסס על הספר החמישי, ״חוקי לונדון״. תקציר העלילה: מותחן ריגול חדש ע”פ ספר באותו השם, בהפקת אפל-TV ובכיכוב גארי אולדמן (“אייר פורס 1”). בית סלאו הוא המקום שאליו מגיעים אנשי סוכנות הביון הבריטית שכשלו בתפקידם, כדי להעביר את מה שנשאר מחורבות הקריירה שלהם. לכולם יש מכנה משותף אחד: הם רוצים לחזור לשטח ולפעילות, ורובם יעשו הכול כדי להגשים את המטרה הזאת. כשגבר צעיר נחטף וחוטפיו מאיימים לשדר את עריפת ראשו בשידור חי באינטרנט, הסוסים האיטיים, בהובלת הבוס הנודע לשמצה שלהם, רואים הזדמנות לגאול את עצמם.