בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

קרב אוויר לצפייה ישירה

תיאור התוכן

קרב אוויר לצפייה ישירה, קרב אוויר להורדה, קרב אוויר 2024 סרט ישראלי לצפייה ישירה או להורדה, קרב אויר לצפייה ישירה או להורדה – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: קרב אוויר הוא סרט מלחמה, דרמה ופעולה ישראלי שסובב סביב מבצע מוקד של חיל האוויר הישראלי בפתחה של מלחמת ששת הימים, בו השמיד חיל האוויר ביום אחד את חילות האוויר של מצרים, סוריה וירדן, דרך סיפורם האישי של שני טייסי קרב עם בעיות אגו. הסרט מציג שחזור של התקופה לצד קטעי פעולה וקרבות אוויר בין מיראז’ 3 של חיל האוויר הישראלי למטוסי מיג-17 ומיג-21 של חילות האוויר הערביים. תקציר העלילה: הסרט עוסק ביריבות אישית בין שני טייסי קרב, שמגיעה לשיא ערב פרוץ מלחמת ששת הימים.

לאחר שהפיל 5 מיגים מצריים בקרב אוויר תוך סירוב פקודה, נשפט על מעלליו ויצא על תנאי, סרן רן נשר – אלוף הפלות וטייס קרב יהיר ומרדן – מקבל משימה חדשה: לפקד על טייסת קרב של מטוסי מיראז’ 3 שזה מכבר מפקדה, שהיה נערץ על פיקודיו, נהרג בפעילות מבצעית. סגן מפקד הטייסת, סגן איתן רום, מאוים מהופעתו של מפקדו החדש, אותו הוא מוצא חסר ניסיון, יהיר וכמי שמזלזל בפיקודיו. מאבק הכוחות שהתפתח ביניהם גרם לתפקוד לקוי של הטייסת.

כאשר השניים מתרסקים ביחד בשטח אויב, הם נאלצים ללמוד לשתף פעולה בכדי לשרוד. עם שובם לטייסת ופרוץ מלחמת ששת הימים, השניים עומדים בפני קרב מכריע ומבינים כי רק באמצעות שיתוף פעולה יצליחו להוביל את הטייסת לניצחון. כמו כן, איתן לומד מיריבו רן איך להתגבר על חששותיו ולהצליח.[1]

במקביל לעלילה הראשית, הסרט מתאר את הווי הטייסת ואת סיפור האהבה בין סגן איתן רום הביישן לעוזרת קצין המבצעים, סג”ם גליה (גילי איצקוביץ’), שמנסה לפשר בין איתן לרן נשר ולסייע להם להחזיר את הטייסת לכשירות מלאה.

הסרט משחזר את חיל האוויר הישראלי בתקופת מלחמת ששת הימים, כולל מדים, אמצעי לחימה ושחזור קרבות אוויר בין מטוסי המיראז’ 3 של חיל האוויר הישראלי למטוסי מיג-17 ומיג-21 של חילות האוויר הערביים.