בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

שקשוקה עונה 6 פרק 10 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

שקשוקה עונה 6 פרק 10 לצפייה ישירה, שקשוקה עונה 6 פרק 10 להורדה, שקשוקה עונה 6 פרק 10 שידור חי, שקשוקה עונה 6 פרק 10 שידור ישיר, שקשוקה 2024 פרק 10 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: שקשוקה היא סדרת טלוויזיה ישראלית המשודרת בכאן חינוכית. הסדרה נוצרה על ידי אבנר ברנהיימר ואסיה לבטוב ובוימה על ידי אביעד קידר. הסדרה נכתבה בהשראת ספריה של גליה עוז “שקשוקה” ו”אני מייקי”. הסדרה החלה את שידוריה ב־3 במרץ 2021. ב־13 במרץ 2022 עלתה העונה השנייה. העונה השלישית של הסדרה עלתה ב־12 במרץ 2023. יוצרי הסדרה הודיעה על עונה רביעית ועונה חמישית, העונה הרביעית עלתה ב-10 בספטמבר 2023. העונה החמישית עלתה ב-31 במרץ 2024.[2] ב-16 ביולי 2024 יצא טריילר לעונה השישית שתשודר ב-4 באוגוסט 2024. תקציר העלילה: העלילה מתמקדת בבית הספר “שדות” בצפון הרחוק, שם חבורת ילדים מכיתה ה’ מתמודדים עם סיטואציות חברתיות ומשפחתיות, חלקן נעימות וחלקן פחות. בתחילת עונה 3 יולי עוזבת לתאילנד במסגרת נוודות דיגיטלית עם הוריה, רגע לפני שכיתה ו’ מתחילה. אך בתחילת שנת הלימודים (בפרק השני בעונה השלישית) ילדה חדשה שנקראת גם כן יולי מצטרפת לכיתה. בעונה 4 מגיע תלמיד חדש בשם תמר. בתחילת העונה תלמידי כיתה ו’3 (מהעונה הקודמת) עולים לכיתה ט’, כך שילדים כיתה א’2 (מהעונה הקודמת) עולים לכיתה ד’2. העונה מתרכזת בעיקר בסיטואציות של הילדים הצעירים, והבוגרים מקבלים תפקיד יותר משני בעונה.