בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

אמצע החיים לצפייה ישירה

תיאור התוכן

אמצע החיים לצפייה ישירה, אמצע החיים להורדה, אמצע החיים 2024 סרט ישראלי לצפייה ישירה או להורדה – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: אמצע החיים הוא סרט קולנוע ישראלי משנת 2024 בבימוי של דני רייספלד ויריב הורוביץ, עם צחי הלוי, חן אמסלם, שלום אסייג ומורן גרוס בתפקידים הראשיים. התסריט מבוסס על הספר אין “שם” לאהבה של דודי גודר (2014) ומתאר אנשים באמצע חייהם שחווים חזרה בתשובה וחזרה בשאלה. הסרט לא היה מועמד בשום קריטריון לפרס אופיר. יוצריו טוענים כי הסיבה היא שחלק מחברי האקדמיה מתנגדים להשתתפות “קרן שומרון” בהפקת הסרט. רוב צילומי הסרט נערכו בחוות גבעות עולם בשומרון. תקציר העלילה: אחינועם (חן אמסלם) היא אם לשתי בנות במשפחה חרדית שמחליטה לחזור בשאלה ולקחת את בנותיה אתה. אחותה שרי (מורן גרוס) גם כן חוזרת בשאלה, נשואה ליונתן (צחי הלוי) טייס בחברה אזרחית ואם לנעמה. אחינועם מגיעה אליה בבקשה להיות אצלה כמה ימים ולהסתדר אך שרי מסרבת לקבל אותה. אחינועם מסתובבת עם בנותיה והן ישנות ברחוב עד ששירותי הרווחה לוקחים את הבנות ממנה. אחינועם מסתובבת רעבה ברחובות עד שפוגשים אותה נסים (שלום אסייג) וחברו שמואל (יניב סוויסה), שניהם חוזרים בתשובה. הם מציעים לאחינועם להצטרף לחווה שלהם בשומרון שם הם משקמים בני נוער אבודים. אחינועם מסכימה מסתובבת ברחובות ומשכנעת בנות להצטרף אליהם. היא עצמה נשארת חילונית. היחסים בין שרי ליונתן אינם יציבים והוא בוגד בה כל הזמן עם דיילות. שרי לוקה בסרטן צוואר הרחם ומצבה מידרדר. היא משוכנעת שזה בגלל שבגדה באחותה ומשכנעת את יונתן להגיע לחווה. יונתן שמצבו הנפשי מידרדר ננזף קשות על ידי אביו (דוד גודר) שהוא טייס בכיר ומושעה זמנית מטיסות. שניהם נפגשים בחווה עם אחינועם שעדיין חילונית אך הם עוברים תהליך של חזרה בתשובה ומחליטים להשתקע בחווה. שמואל פרוד מאשתו ומאוהב באחינועם ורוצה להציע נישואים. נסים מחליט לפטר את אחינועם והיא עוברת לגור אצל יונתן ושרי בחווה. מצבה של שרי מידרדר והיא נפטרת. אחינועם מחליטה להישאר עם יונתן ולטפל בנעמה. אביו של יונתן מגיע לחווה ומתפייס אתו. נסים מורה ליונתן לסלק את אחינועם מבחינה דתית-מוסרית. יונתן נתון בדילמה האם להחליט כמצוות נסים והדת או לפי מצפונו? והוא מגיע להחלטה (ללא ספוילר).