בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

ביטלג’וס ביטלג’וס לצפייה ישירה

תיאור התוכן

ביטלג’וס ביטלג’וס לצפייה ישירה, ביטלג’וס ביטלג’וס להורדה, ביטלג’וס ביטלג’וס תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, ביטלג’וס ביטלג’וס כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, ביטלג’וס ביטלג’וס 2024 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, ביטלגוס ביטלגוס לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Beetlejuice Beetlejuice לצפייה ישירה, Beetlejuice Beetlejuice להורדה, Beetlejuice Beetlejuice תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Beetlejuice Beetlejuice כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, Beetlejuice Beetlejuice סרט 2024 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: ביטלג’וס ביטלג’וס (באנגלית: Beetlejuice Beetlejuice) הוא סרט קומדיית אימה (אנ’) אמריקאי, שבוים על ידי טים ברטון על פי תסריט מאת אלפרד גוף ומיילס מילר, המהווה המשך לאירועי הסרט “ביטלג’וס” משנת 1988. הסרט הופק על ידי חברת ההפקה “Plan B Entertainment” ואולפני האחים וורנר, ומככבים בו מייקל קיטון, וינונה ריידר וקתרין אוהרה, ששבים לגלם את דמויותיהם מהסרט הראשון, לצד ג’סטין ת’רו, מוניקה בלוצ’י, ג’נה אורטגה ווילם דפו. בכורת הסרט התקיימה בפתיחת פסטיבל הסרטים של ונציה ה-81 שהתקיימה ב-28 באוגוסט 2024. הסרט עלה לאקרנים בישראל ב-5 בספטמבר 2024, ולאקרנים בארצות הברית ב-6 בספטמבר 2024, וזכה בעיקר לביקורות חיוביות מצד המבקרים. תקציר העלילה: 36 שנים לאחר אירועי הסרט הראשון, לידיה דיץ, שעדיין רדופה על ידי רוחו של ביטלג’וס, מנחה כעת תוכנית אירוח על-טבעית בשם “בית הרפאים”, שעל הפקתה אחראי בן-זוגה הנוכחי, רורי.

לאחר שלקחה הפסקה מצילומי קטע עבור התוכנית בעקבות חיזיונות נשנים על ביטלג’וס בין הצופים בקהל, מתוודעת לידיה באמצעות דיליה, אמה החורגת, על מותו של אביה, צ’ארלס. בדרך לווינטר ריבר עבור טקס ההלוויה, אוספים לידיה, דיליה ורורי את בתה המנוכרת של לידיה, אסטריד, מהפנימייה. מתברר שאביה של אסטריד, ריצ’רד, ולידיה התגרשו שנתיים לפני היעלמותו בדרום אמריקה. לאחר ההלוויה, רורי מציע ללידיה נישואים, להם היא נענית באילוץ, מה שגורם לאסטריד לברוח ולפגוש את ג’רמי, שמזמין אותה לבלות עמו לפני החתונה בליל כל הקדושים. אסטריד מגלה שג’רמי הוא רוח רפאים שזקוק לעזרתה על מנת לשוב לעולם החיים, ומסכימה לסייע לו כשהוא מגלה לה שהיא תוכל להתאחד עם אביה המנוח, והשניים נכנסים לחיים-שלאחר-המוות לאחר שהיא מדקלמת לחש מתוך “ספר העזר לנפטר הטרי”. לאחר שגילתה את עברו של ג’רמי כרוצח הוריו, לידיה מבינה את תוכניתו של ג’רמי וקוראת בעל כורחה לביטלג’וס בבקשה לסייע לה להציל את אסטריד. ביטלג’וס מסכים בתנאי שלידיה תינשא לו, מה שיאפשר לו לשוב לעולם החיים ולהימלט מגרושתו, דלורס, שצדה אותו; ולידיה מסכימה לכך באי-רצון.

ביטלג’וס ולידיה מגיעים אל תחנת הרכבת שלאחר-המוות בניסיון למנוע מאסטריד לעלות על “רכבת הנשמות”, המעבירה נשמות אל העולם הבא. במקביל, מבינה אסטריד שהיא רומתה על ידי ג’רמי וכי על ידי דקלום הלחש, נתנה לו את מקומה בעולם החיים; ובעודה מלווה לרציף, היא מבחינה כי אחד מפקידי התחנה הוא ריצ’רד. לידיה מצילה את אסטריד, אך כשהן נמלטות דרך יציאת החירום, הן מגיעות לאחד מירחי שבתאי ונתקלות בעקלתון, אך ניצלות על ידי ריצ’רד, שמלווה אותם בחזרה לווינטר ריבר. כשג’רמי מנסה לעבור לעולם החיים, הוא נעצר על ידי ביטלג’וס ונשלח לגיהנום. לאחר מכן, מתגייס ביטלג’וס לעזרתה של דיליה לשוב לעולם החיים לאחר שקיפדה בטעות את חייה בהכשת נחשי אפעות.

לידיה ואסטריד מגיעות לכנסייה המקומית, שם רורי ממתין לבואן. עם דיליה לצידו, ביטלג’וס מתפרץ לטקס החתונה ומזריק לרורי סרום אמת, הגורם לו להתוודות על כוונתו להינשא ללידיה עבור כספה; לזעמה של לידיה. בזמן ביטלג’וס מתכונן להינשא ללידיה, דלורס הזועמת מגיעה לכנסייה במטרה לבצע את נקמתה. באמצעות ספר העזר, אסטריד משחררת עקלתון בתוך הכנסייה, אותו ביטלג’וס מתמרן לאכול את דלורס ורורי. טקס החתונה מסוכל כאשר אסטריד חושפת כי ביטלג’וס הפר את חוקי ספר העזר ואת החוזה שלו ומאפשרת ללידיה להביא לגירושו חזרה אל עולם המתים. לאחר מכן, לידיה ואסטריד מביעות את אהבתן לדיליה בעת פרידתה לאחר שהן מבינות שהיא מתה. על הרציף לרכבת הנשמות, דיליה מתאחדת עם שרידיו של צ’ארלס לפני שהשניים עולים על הרכבת.

פרק זמן מה לאחר מכן, מתגלה כי לידיה החליטה לסיים את תוכנית האירוח שלה ולבלות את שאר זמנה עם אסטריד. לרוע המזל, מתגלה כי לידיה עדיין סובלת מפוסט-טראומה וסיוטים על ביטלג’וס, שכן באחד מסיוטיה השתיים מבקרות בטירה של דרקולה, שם אסטריד מתאהבת באחד העובדים המקומיים, ולאד, ולבסוף נישאת לו, אך בהמשך מתגלה כי היא נושאת את בנו של ביטלג’וס.