בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

בית הכלבים עונה 4 פרק 6 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

בית הכלבים עונה 4 פרק 6 לצפייה ישירה, בית הכלבים עונה 4 פרק 6 להורדה, בית הכלבים עונה 4 פרק 6 שידור חי, בית הכלבים עונה 4 פרק 6 שידור ישיר, בית הכלבים 2024 פרק 6 לצפייה ישירה או להורדה, בית הכלבים 2024 פרק 6 שידור חי ישיר – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: בית הכלבים היא קומדיית מצבים ישראלית לילדים ונוער ששודרה בערוץ ניקלודיאון החל מ-12 במרץ 2017 ועונתה השלישית הסתיימה ב-31 בדצמבר 2018 ללקוחות yes. את הסדרה יצרו חגית ביליה וליאור כפיר רפאל, ביים אותה יוגב יפת, ומככבים בה נאיה פדרמן, אבי גרייניק, גאלה קוגן, עמית הכטר, ועידן אלתרמן. העונה הראשונה עלתה לשידור ב-12 במרץ 2017 והסתיימה בסוף אותו חודש. במהלך שנת 2017 הופקה וצולמה העונה השנייה לסדרה שעלתה ב-19 בדצמבר 2017. העונה השלישית עלתה ב-3 בדצמבר 2018 והסתיימה ב-31 בדצמבר 2018. העונה השלישית שודרה בערוץ TeenNick, וקודמותיה בערוץ ניקלודיאון. ב-18 במרץ 2024 נודע כי החלו העבודות על עונה רביעית שתשודר בערוץ ניקלודיאון לצופי יס. העונה תשודר החל מ-1 בספטמבר 2024. תקציר העלילה: אורי (נאיה פדרמן), נערה צעירה ואביה מוטי (אבי גרייניק) עוברים דירה מהעיר הגדולה אל בית במושב “בית עזריה” (כמו שמראים בפרק הראשון) וקשה להם להתאקלם אל החיים במושב. אורי ומוטי מגלים לפתע שהדיירים הקודמים של ביתם החדש, אם ובן – קלאודיה (גאלה קוגן) ורויו (עמית הכטר) לא עזבו את הבית, והם נאלצים להתחיל לגור ביחד. הם מחליטים לפתוח פנסיון כלבים במושב ביחד עם תומתום (דקל דרור), ילדה במושב, אך יקי (עידן אלתרמן), שכנם של מוטי ואורי, מנסה למנוע את הקמתו. העלילה עוקבת אחר התנהלותו של בית הכלבים וחייהם החדשים של אורי ומוטי במושב “בית עזריה”.