בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

גארפילד: הסרט לצפייה ישירה

תיאור התוכן

גארפילד: הסרט לצפייה ישירה, גארפילד: הסרט להורדה, גארפילד: הסרט מדובב לעברית לצפייה ישירה, גארפילד: הסרט מדובב לעברית להורדה, גארפילד: הסרט עם דיבוב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, גארפילד: הסרט תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, גארפילד: הסרט כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, גארפילד: הסרט 2024 לצפייה ישירה או להורדה עם דיבוב לעברית / תרגום בעברית / כתוביות בעברית, גרפילד – הסרט לצפייה ישירה או להורדה – מדובב לעברית / תרגום בעברית / כתוביות בעברית, The Garfield Movie לצפייה ישירה, The Garfield Movie להורדה, The Garfield Movie מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, The Garfield Movie תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, The Garfield Movie כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, The Garfield Movie סרט 2024 לצפייה ישירה או להורדה עם דיבוב לעברית / תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: גארפילד (באנגלית: Garfield) הוא סרט קולנוע קומי אמריקאי בהנפשה ממוחשבת, אשר מבוסס על רצועת קומיקס בעלת אותו שם שנוצרה על ידי ג’ים דייוויס. הסרט בוים על ידי מארק דינדאל ונכתב על ידי דייוויד ריינולדס, כאשר הוא הופק על ידי סרטי קולומביה בשיתוף Alcon Entertainment, שזהו סרט ההנפשה הראשון שלהם. בסרט מדבבים כריס פראט כקול של גארפילד, לצד הקולות של סמואל ל. ג’קסון, ניקולס הולט, ססילי סטרונג, האנה וואדינגהאם, ברט גולדשטיין, בואן יאנג ווינג ריימס. פיתוחו של הסרט החל במאי 2016. דינדאל הוכרז שיביים את הסרט בנובמבר 2018, כשההפקה התחילה חודש לאחר מכן. למרות שוויאקום רכשה את הזכויות על גארפילד באוגוסט 2019, הפרויקט עדיין היה בהפקה לפי דינדאל בדצמבר 2020. בנובמבר 2021 סוני רכשה את זכויות ההפצה של הסרט, כאשר הוא יצא לאקרנים בארצות הברית ב-24 במאי 2024. בישראל הסרט עלה לאקרנים ב-16 במאי 2024. תקציר העלילה: גארפילד (בקולו של כריס פראט), חתול הבית המפורסם בעולם בזכות שנאתו לימי שני ואהבתו הבלתי נדלית ללזניות עומד לצאת להרפתקה פרועה בטבע! לאחר איחוד לא צפוי עם אביו האובד – חתול הרחוב המוזנח ויק (בקולו של סמואל ל. ג’קסון) – גארפילד וידידו הכלב אודי נאלצים להיפרד מחיי הנוחות ויחד עם ויק, להשתתף בשוד קורע ומצחיק עד יללות!!!!