בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

דדפול & וולברין לצפייה ישירה

תיאור התוכן

דדפול & וולברין לצפייה ישירה, דדפול & וולברין להורדה, דדפול & וולברין תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, דדפול & וולברין כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, דדפול & וולברין 2024 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית מובנה / כתוביות בעברית, דדפול ווולברין לצפייה ישירה, דדפול ווולברין להורדה, דדפול ווולברין תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, דדפול ווולברין כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, דדפול ו-וולברין לצפייה ישירה או להורדה, Deadpool & Wolverine לצפייה ישירה, Deadpool & Wolverine להורדה, Deadpool & Wolverine תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Deadpool & Wolverine כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, Deadpool & Wolverine סרט 2024 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Deadpool and Wolverine לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית מובנה / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: דדפול & וולברין (באנגלית: Deadpool & Wolverine, נהגה “דדפול ווולברין”) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי עתידי המבוסס על הדמויות דדפול ווולברין מבית מארוול קומיקס, שמופק בשיתוף פעולה בין אולפני מארוול ואולפני “Maximum Effort(אנ’)” ומופץ על ידי סרטי אולפני וולט דיסני. הסרט מהווה המשכון לסרט “דדפול 2”, וכן את סרטו ה-34 של היקום הקולנועי של מארוול. את הסרט מביים שון לוי על פי תסריט שכתב יחד עם רט ריס, פול ורניק, זב ולס וראיין ריינולדס, שאף שב לגלם את דמותו של וייד וילסון / דדפול לצדו של יו ג’קמן כג’יימס “לוגאן” האולט / וולברין, בנוסף למורנה בקארין ובריאנה הילדברנד. בנובמבר 2016, נמסר לראשונה על פיתוחו של סרט שלישי בכיכובו של דדפול באולפני המאה ה-20, שהוקפא לאחר רכישת החברה על ידי חברת וולט דיסני במרץ 2019. עם רכישת האולפנים, הועברה השליטה בדמות לאולפני מארוול, שהחלו לפתח מחדש את הסרט בשיתוף פעולה עם ריינולדס. הסרט מכניס לראשונה את דמותו של דדפול אל היקום הקולנועי של מארוול תוך שמירה על סיווג הצפייה “R” לו זכו הסרטים הקודמים. בנובמבר 2020, נמסר על שכירתם של התסריטאים ונדי מולינו וליזי מולינו-לוגלין לכתיבת התסריט, אך במרץ 2022, נמסר כי יחליפו אותן ריס וורניק, שהיו אמונים על כתיבת שני הסרטים הראשונים והופקדו על שכתוב התסריט, לצד האישור כי את הסרט יביים לוי. צילומי הסרט החלו בשלהי מאי 2023 בלונדון ובאולפני “פיינווד” שבבקינגהמשייר, אנגליה, והתקיימו גם בוונקובר, קנדה. הסרט עתיד לעלות לאקרנים בארצות הברית ב-26 ביולי 2024 ולהיות חלק מהשלב החמישי ביקום הקולנועי של מארוול. תקציר העלילה: בשנת 2018, וייד וילסון מארץ-10005 משתמש במכשיר מסע הזמן של קייבל על מנת לנסוע ליקום-616. כשמגיע, מנסה וייד להצטרף לקבוצת הנוקמים, אך בקשתו נדחית על ידי האפי הוגאן.

שש שנים לאחר מכן, וילסון פורש מתפקידו כדדפול ומתחיל לעבוד כמוכר מכוניות משומשות ועובר פרידה מבת הזוג שלו, ונסה קרלייל. במהלך מסיבת יום ההולדת שלו, ארגון בירוקרטי בשם “רשות משתנים בזמן” (רמ”ז), לוכד את וילסון ומוביל אותו למר פרדוקס, המציע לו לעבור ליקום-616 ולהצטרף לנוקמים כאחד מגיבורי העל הגדולים. אגב כך נחשף שציר הזמן של וילסון התערער בעקבות מותו של ג’יימס “לוגאן” האולט, בסרט לוגאן דבר שמתגלה כ”נקודת העיגון” של ציר הזמן ביקום של וויד. בעקבות הגילוי, וילסון בורח ממטה הרמ”ז ומטייל ברחבי הרב-יקום בכדי למצוא גרסה חלופית של לוגאן למען הצלת ציר הזמן שלו.

לאחר שנתקל בכמה גרסאות שונות של לוגאן, וילסון לוכד את אחד מהם בבר ושב לרמ”ז, ומתגלה כי הלוגאן הנ”ל הרס את ציר הזמן והיקום שלו, ופרדוקס מוחק את את השניים ומעביר אותם לתוך הריק. לאחר קרב קצר אחד בשניוייד ולוגאן פוגשים בג’וני סטורם. השלושה נלכדים ונשלחים לקסנדרה נובה, אחותו התאומה של צ’ארלס אקסבייר. קסנדרה הורגת את ג’וני לאחר שווילסון הלשין עליו כאשר לעג עליה בדרכם שנלכדו. לאחר מכן, מופיע יצור דמוי הענן, אליות’, שומר על הריק ומונע מהנמצאים בו לברוח. וילסון ולוגאן בורחים לפני שיהרוג אותם.

לאחר בריחתם, וילסון ולוגאן מופנים על ידי גרסה חלופית של וילסון לאזורי הגבול של הריק על מנת שיחברו לחברי ההתנגדות נגד קסנדרה וכוחותיה. בהגיעם לאזורי הגבול, השניים פוגשים את חברי ההתנגדות: אלקטרה, בלייד, גמביט ולורה קיני. חברי ההתנגדות רוצים לחבור לווילסון ולוגאן על מנת להילחם בקסנדרה, ולוגאן מסרב, אך נענה לאחר שניהל שיחה עם לורה על עברו הטרגי אשר גרם לו להפוך לוולברין הכי לא מוצלח ברב-יקום.

וילסון, לוגאן ושאר חברי ההתנגדות תוקפים ונלחמים בקסנדרה וכוחותיה. וילסון מצליח לחבוש את הקסדה של ג’אגרנוט על קסדנרה על מנת לחסום את כוחותיה. קסנדרה נורתה על ידי פיירו ומתגלה כסוכן סודי שעובד עבור פרדוקס. לוגאן משכנע את וילסון להסיר את הקסדה מקסנדרה על מנת לאפשר לה לחיות, ומאמין כי אקסבייר יעזור לה אם הוא ידע שהיא קיימת. בתמורה, קסנדרה פותחת שער ליקום של וייד באמצעות טבעתו של גרסה חלופית של דוקטור סטריינג’ עבור השניים.

בהגיעם לארץ-10005, וילסון ולוגאן מגלים כי פרדוקס משתמש במכשיר שנקרא ה”מרטש”, שהורס את ציר זמנו של וילסון ללא רשות מהממונה עליו. קסנדרה מגלה על כך, הורגת את פיירו ומגיעה דרך שער שפתחה וחוטפת את פרדוקס. לאחר מכן, וילסון ולוגאן נלחמים בצבא גרסאות של דדפול שמגיעות מהשער. קסנדרה משתלטת על ה”מרטש” כנקמה על בגידתו של פרדוקס ומתכננת להרוס את כל צירי הזמן מלבד הריק. בעזרת שיתוף פעולה של השניים, וילסון ולוגאן הורגים את קסנדרה וגם את ה”מרטש”, וציידת בי-15 עוצרת את פרדוקס.

חברי ההתנגדות לשעבר מוחזרים לצירי הזמן שלהם, בעוד שלוגאן נשאר ביקום-10005 של וילסון. לוגאן מקווה לשינוי בעברו, אך בי-15 מספרת לו כי עברו הוא מה שהופך אותו לעוגן הדרוש עבור הצלת ציר זמנו של וילסון. לוגאן בוחר לפרוש ולחיות חיים שלווים. לפני עזיבתו, וילסון מפגיש את לוגאן עם חבריו. בעידודו של לוגאן, וילסון חוזר למערכת יחסים עם ונסה.

בסצנה שלאחר הכתוביות, וילסון חושף צילומים של ג’וני לועג בקסנדרה.