בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

מיוחדת עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

מיוחדת עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה, מיוחדת עונה 2 פרק 1 להורדה, מיוחדת עונה 2 פרק 1 שידור חי, מיוחדת עונה 2 פרק 1 שידור ישיר, מיוחדת 2024 פרק 1 לצפייה ישירה או להורדה, מיוחדת 2024 פרק 1 שידור חי ישיר, מיוחדת סדרה כאן חינוכית פרקים מלאים באיכות FULL HD ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: מיוחדת היא סדרת טלוויזיה ישראלית, אשר משודרת בכאן חינוכית החל מ-3 ביולי 2022. הסדרה זכתה בפרס בינלאומי בפסטיבל “מיפקום” 2022 בקטגוריית ייצוג מוגבלויות בסדרה מתוסרטת הטובה ביותר. ב-25 בדצמבר 2022 פורסם כי הסדרה תחודש לעונה שנייה. ב-27 ביוני 2023 פורסם כי הסדרה נמכרה לטורקיה וכי תופק שם עיבוד מקומי לסדרה. ב14 בינואר 2024 פורסם כי העונה הראשונה של הסדרה משודרת בנטפליקס, והיא נמכרה לחברה זאת. ב-11 ביוני 2024 פורסם הפרומו לעונה השנייה, והוכרז שהעונה השנייה תשודר ב-23 ביוני 2024. תקציר העלילה: הסדרה מספרת על שתי אחיות צעירות, מאיה ואלונה, מעמק חפר. מאיה (בר מיניאלי) היא יוטיוברית מצליחה שמתביישת באלונה (אלה מלאכי), הנמצאת על הספקטרום האוטיסטי. כשהן נאלצות לעבור יחד את החופש הגדול, הכל עומד להשתנות. ירדן (רועי רשף), החבר של מאיה דורס נערה בשם יולי אבל לא מוכן להודות באשמה הוא עוזר ליולי בבית החולים להחלים בלי לגלות לה שהוא זה שדרס אותה ולאט לאט גם מתאהב בה. במקביל לאחר שינאי מחברת האשטג מבשר לחבורת גליץ’ שהוא צריך פרזנטורים שהם פאוור קאפל ושיר ומיכאל מרגישים מאחור בהמשך הסדרה תוך כדי שירדן מתאהב ביולי ומנסה להעלים רעיות מאיה מתחילה להתאהב בעילי המדריך של אחותה אלונה בימיה עילי לאט לאט מתחיל להסכים אבל כשהוא מגלה את הסוד שזוהר ויגאל מסתירים ממנו זה מסבך את העניינים אלונה מפרסמת את סיפוריה באינטרנט ואסף רואה אותם וחברו עומר דוחף אותו לנצל את ציוריה של אלונה כדי להרוויח כסף אך לא לתת לה אותו במקביל לזה שהמכירה מתבצעת ללא ידיעתה בהתחלה אלונה מתאהבת בו אבל תוך כדי הסדרה היא עוזבת אותו ונענת לחיזורב של מאור ילד אוטיסט נוסף שנמצא איתה בימייה. בעקבות הסוד שגילה עילי שבהדרגה מכניס את כולם לתוכו וכל הסודות והרגשות שיא,בסוף העונה מצליחים לעצור את הבוס של זוהר ויגאל ועילי ומאיה הופכים לזוג ונתנשקים,יולי מגלה שירדן הוא מי שדרס אותה ומבקשת ממנו שינתק איתה קשר. תקציר רשמי: סדרת נעורים מרגשת, מותחת וסוחפת, הפורשת סיפורים של חברות, קנאה, אהבה, בגידה, מוסר, ופשע. הסדרה נעה בין עולם היוטיוב של מאיה וחבריה לבין חייה של אלונה כנערה עם אוטיזם שמוקפת בחבריה עם צרכים מיוחדים.