בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

עולם משלו לצפייה ישירה

תיאור התוכן

עולם משלו לצפייה ישירה, עולם משלו להורדה, עולם משלו תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, עולם משלו כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, עולם משלו 2023 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, עזרא לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Ezra לצפייה ישירה, Ezra להורדה, Ezra תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Ezra כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, Ezra סרט 2023 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: עולם משלו (באנגלית: Ezra) הוא סרט קולנוע אמריקאי מסוגת דרמה קומית משנת 2023 בימויו של טוני גולדווין (שגם משחק בסרט), עם בובי קנאבלי, רוז ביירן ו-ויליאם פיצג’רלד בתפקידים הראשיים. הסרט הוקרן לראשונה בפסטיבל הסרטים הבין-לאומי בטורונטו. אחד מבניו של רוברט דה נירו שמשחק בתפקיד הסבא, הוא אוטיסט. תקציר העלילה: מקס ברנדל (בובי קנאבלי) הוא סטנדאפיסט בעיר הובוקן בניו ג’רזי. הוא פרוד מאשתו ג’נה (רוז ביירן) וגר אצל אביו סטן (רוברט דה נירו). להם יש ילד בן 11 בשם עזרא (ויליאם פיצג’רלד) שסובל מאוטיזם בדרגת תפקוד גבוהה וגר עם אימו ובן זוגה ברוס (טוני גולדווין). מקס קשור מאד לעזרא ולוקח אותו למופעי הסטנדאפ שלו בהם הוא מתערב לפעמים בבדיחות להנאת הקהל. בהופעה נוכח גם צייד הכישרונות של ג’ימי קימל (ג’פרי אוונס) והסוכנת של מקס, ג’יין (וופי גולדברג) מודיעה למקס כי יש סיכוי שיתקבל לתוכניתו של קימל. עזרא לומד בבית ספר לתלמידים רגילים ומתעוררות שם בעיות משמעת אתו. ועדת חינוך רוצה להעבירו לבית ספר לילדים עם צרכים מיוחדים כמוהו. מקס מתנגד בתוקף ומתווכח אתם וגם עם ג’נה. כאשר עזרא שומע שברוס מציע לג’נה לסלקו מהבית, הוא בורח לרחוב ונפגע ממכונית. הוא מאושפז בבית חולים והרופא מחליט לתת לו ריספרידון ולהעבירו לבית ספר לחינוך מיוחד. מקס תוקף את הרופא ונעצר. הוא משוחרר בתנאי שיסכים לתת לעזרא את התרופה הזאת ומצפונו מציק לו. בלילה הוא מתגנב לביתה של ג’נה וחוטף את עזרא. הוא מתחיל במסע מערבה שם מחכה לו אודישן אצל ג’ימי קימל. בדרך הוא נעזר בידידיו ניק (ריין וילסון) וגרייב (ורה פרמיגה). הם עוברים חוויות שמחזקים את הקשר ביניהם. בינתיים פונה ג’נה למשטרה ומתחיל אחריהם מצוד של ה-FBI בגין חטיפת קטין. לבסוף נפגשים כולם באולם החזרות של ג’ימי קימל בלוס אנג’לס ומתפתח עימות שמסתיים בטוב (ללא ספוילר).