בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

ציפור לבנה: סיפור פלא לצפייה ישירה

תיאור התוכן

ציפור לבנה: סיפור פלא לצפייה ישירה, ציפור לבנה: סיפור פלא להורדה, ציפור לבנה: סיפור פלא תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, ציפור לבנה: סיפור פלא כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, ציפור לבנה – סיפור פלא 2023-2024 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, White Bird: A Wonder Story לצפייה ישירה, White Bird: A Wonder Story להורדה, White Bird: A Wonder Story תרגום בעברית לצפייה ישירה או להורדה, White Bird: A Wonder Story כתוביות בעברית להורדה או לצפייה ישירה, White Bird: A Wonder Story סרט 2023-2024 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: ציפור לבנה: סיפור פלא (באנגלית: White Bird: A Wonder Story) הוא סרט קולנוע אמריקאי שיצא לאקרנים ב-2024 בבימויו של מארק פורסטר, עם ברייס גייזר, לאונרדו שוורדט והלן מירן בתפקידים הראשיים. התסריט מבוסס על ספר בשם זה מאת ר”ג’ פלאסיו משנת 2019, כאשר הוא משמש כפריקוול והמשכון לסרט “פלא”. השחקן ברייס גייזר מהסרט הקודם שב לגלם את תפקידו גם בסרט זה. העלילה מתרחשת בעיקר במלחמת העולם השנייה והיא מתוארת בפלשבקים. הצילומים נערכו ברובם בעיירה קוטנה הורה בצ’כיה. תקציר העלילה: ג’וליאן (ברייס גייזר) הוא נער בן 15 שמתחיל לימודים בבית ספר תיכון חדש בניו יורק לאחר שגורש מבית הספר הקודם בגלל התעללות בנער עם פנים מעוותים (עלילת הסרט פלא). סבתו שרה בלום (הלן מירן) מגיעה מפריז כדי להשיק תערוכת ציורים שלה. היא יודעת מדוע גורש ג’וליאן ומנסה להחדיר את הצורך ברגש חמלה לגבי אנשים השונים ממנו. היא מספרת לו על חייה כנערה מתבגרת בתקופת השואה בצרפת. בכיתתה היה ילד צולע בשם ז’וליין (אורלנדו שוורדט) שהיה נעזר בקב לאחר שלקה בפוליו. כל התלמידים (כולל היא) לעגו לו ובראשם וינסנט שאותו שרה העריצה וציירה אותו במחברתה אף על פי שהיה אנטישמי. כשנכנסו הגרמנים לכפר הם עצרו את הוריה. אביה (ישי גולן) הצליח להימלט ואימה נשלחה לאושוויץ ונספתה שם. שרה הצליחה להימלט ברגע האחרון וניצלה בעזרת ז’וליין ומשפחתו שהחביאו אותה אצלם במשך כל המלחמה.